понеделник, 20 декември 2010 г.

Кержаков е най-добрия руски футболист за 2010 г


Нападателят на Зенит (Санкт Петербург) Александър Кержаков беше избран за най-добрия руски футболист на 2010 г на церемония в Москва вчера. 28-годишният стрелец изигра основна роля в спечелването на шампионската титла и беше награден за добрите си изяви.

"Тази награда ме прави невероятно щастлив, но знам, че родителите ми са по-щастливи и от мен. Благодарен съм им за начина по който са ме отгледали. Всичко което правя е за тях", заяви Кержаков.

Голмайсторът започна професионалната си кариера в Зенит, а в последствие игра за испанския Севиля и Динамо (Москва) преди да се завърне в родния си отбор през януари тази година. Кержаков се превърна в ключов футболист за клуба, който храни големи надежди за представянето си в Лига Европа.

В руския шампион имаха още четири повода за радост. За най-добър треньор беше отличен Лучано Спалети, а за най-добър чуждестранен играч - халфът Дани. За най-ценен футболист беше награден Александър Анюков, а Зенит за отбор на годината, след като спечели дубъл в Русия и излезе от групите на Лига Европа с максимален брой точки.

Няма коментари:

Публикуване на коментар