неделя, 30 януари 2011 г.

Хюсеин Каржа е доволен да е част от Интер


Футболистът на Дженоа Хюсеин Каржа изрази радостта си да премине под наем в редиците на световния и европейски клубен шампион Интер до края на сезона. Новакът при "нерадзурите" е в състава на Леонардо за днешния мач с Палермо на "Джузепе Меаца".

"Много съм щастлив. След няколко трудни дни на чакане най-сетне съм тук. Искам да благодаря на президента Масимо Морати, който ми даде тази възможност и на всички, които работиха по завършването на този трансфер. Присъединих се към най-силния отбор в света. Все още съм изненадан и въодушевен след първата тренировка с новите ми съотборници. Готов съм да играя на какъвто пост съм нужен на треньора. В кариерата си съм играл на много позиции в халфовата линия, а в националния отбор съм бил дори и централен защитник. Надявам се и искам да дам нещо на отбора, който все още изпитва глад за победи. Благодаря на съотборниците за топлото посрещане", заяви мароканският национал.

Няма коментари:

Публикуване на коментар