четвъртък, 23 юни 2016 г.

Шведски футболист беше изгонен заради пръдня

 
Шведски футболист беше изгонен в мач заради проблеми с газовете в стомаха. Съдията го обвинил за "умишлена провокация" и "неспортсменско поведение".

Адам Линдин Юнгквист, който играе на позиция ляв бек в мача между резервните отбори на Йерне и Першагена, получи втори жълт картон за, както съобщават местните медии, "странни обстоятелства".

"Имах проблеми със стомаха, трябваше да се освободя. Тогава получих червен картон. Шокиран съм, това е най-чудното нещо което някога ми се е случвало във футбола", заявява 25-годишният бранител.

Той е, както сам казва, питал съдията "дали изпускането на газове е забранено", на което получил отговор, че е.

Кристофер Линде, нападател на противниковия отбор, описа така спорната ситуация:

"Бях прилично отдалечен, но чух всичко ясно и гласно. Нищо по-чудно не съм виждал на футболен терен, а играя от осемгодишен".

Арбитърът Дани Како потвърди, че Юнгквист е заработил втория жълт картон заради "гласовит стомах".

"Приех това като умишлена провокация. Направи това нарочно и беше непремерено. Заради това получи жълт картон", заяви той, като за разлика от всички други участващи намери нещо сходно на тази ситуация.

"Веднъж играч уринираше на терена. На него също така му показах жълт картон".

Юнгквист по-късно за "Афтонбладет" заяви, че изказванията за умишлена провокация са безсмислица.

"Да провокираш някого със стомашни газове не е нито умно, нито нормално. Това е глупост. Говорих със съдията след мача, бях нервиран. Нямаше грозни думи, но му казах, че е глупак", заключи клетият Юнгквист.

Няма коментари:

Публикуване на коментар