сряда, 14 септември 2016 г.

Скандал тресе Гърция - собственик на клуб преби вратаря си заради кардинални грешки

Screenshot_5
Това което се случило в Гърция, наистина дълго не сме виждали, но в днешно време нищо не може да ни изненада. Или пък може?

В Гърция, Балканите и Европа бързо се разнесе новината, че Алексис Куяс, собственик на Футболен клуб Лариса, пребил собствения си вратар Матияс Дегра!

Дегра е, наистина, направил неразбираема грешка в мача срещу Ираклис, който най-вече с неговите заслуги завърши при резултат 2:2 и заради това е изгонен от първия отбор.

- Искам да се извиня на привържениците, изгубихме две точки заради моите грешки. Но такива неща се случват и на най-добрите, това ми се случва за пръв път и съм шокиран. Когато излязох от терена Куяс ме извика, хвана ме за врата и ме удари. Като поиска да го направи втори път, реагирах и започнах да се защитавам. Тук бяха 20 души, които можеха да видят какво се случи - заяви Дегра.

Дори и треньорът Ангелос Анастасиядис го осъди, обърна му гръб и му поръча да напусне клуба и повече не му е нужен. Това напълно смаза психически Дегра.

- Наслаждавах се на футбола, с голямо удоволствие идвах на тренировки, но сега ми е мъка. Размислях дали да се обърна към съда, защото това ми се случва за пръв път. Аз съм чужденец и не знам дали такива неща са нормални. Не искам да създавам проблеми. Не съм спал цяла нощ, а тогава и плаках. Тази грешка ще ме преследва докато умра, гледах записа 2000 пъти. Плака и моят баща, каза ми да се връщам в Аржентина и че не трябва да правя това. Мисля, че ще напусна Гърция. Прекарах девет години в Европа и сега трябва да се върна в Аржентина - допълни Дегра.

Няма коментари:

Публикуване на коментар