петък, 21 януари 2011 г.

Павлюченко отказа две предложения на Тотнъм за нов договор


Нападателят на Тотнъм Роман Павлюченко разкри, че е отказал две предложения на клуба за нов договор. Основните причини са финансови и съмнения относно игровото време, което ще получи. Руският национал има 17 мача за лондончани през този сезон, но слуховете за нови попълнения на "Уайт Харт Лейн" го карат да се съмнява за бъдещето си.

"Предложените условия не ме удовлетворяват. Сумата е по-голяма, но не толкова колкото искам аз. Това не е единствената причина да направя пауза - искам да видя и какво друго ще се случи преди края на трансферния прозорец. Има слухове за идване на Адебайор или Анди Керъл от Нюкасъл. Ако се окажат истина? Дали ще съм доволен с ролята на четвърти или пети нападател, не искам това. В края на януари ще говоря в Лондон с агента ми Олег Артемов. Наистина искам да играя в Тотнъм - това е наистина голям клуб, който сега се състезава с лидерите във Висшата лига и играе успешно в Шампионската лига. Но да играя и да седя на пейката е нещо, което не искам", заяви нападателят пред "Спорт Експрес".

Бившият таран на Спартак (Москва) настоява, че иска да остане в Англия, въпреки че призна, че е говорил с руски отбори откакто е при "шпорите". "Не искам да се местя в Европа - нова адаптация, нови предизвикателства, а Кристина (дъщеря му) започна училище в Англия, не искам да я прекъсвам. В Русия едва ли някой клуб ще ме купи за 15 милиона паунда, изпитвам смесени чувства, но и голямо желание да се върна в руския футбол. Имах контакти с руски клубове, но когато не играех. В тази ситуация бих отишъл навсякъде, но през последните шест месеца не съм говорил с никого. Ще играя футбол в Англия и за предпочитане в Лондон", завърши националът на "Сборная".

Няма коментари:

Публикуване на коментар