понеделник, 18 август 2014 г.

Ба: За Моуриньо е по-важно името, а не статистиката

Демба Ба нападна бившия си наставник Жозе Моуриньо, като разкри, че за него е по-важна репутацията, отколкото статистиката. Сенегалският нападател премина в Бешикташ през това лято, след като не получи титулярно място на "Стамфорд Бридж", където пристигна Диего Коща от Атлетико (Мадрид).

"Понякога когато си в клуб с много големи звезди, името има по-голяма тежест от статистиката. За нещастие, в моя случай беше така. Щастлив съм, че се преместих от Нюкасъл в Челси и постигнах още. Имам доста приятели там. Еден Азар е сред най-добрите ми приятели. Близък съм с Бранислав Иванович. Пожелавам им да спечелят първенството", заяви африканецът пред "Дейли Мейл".

Ба се подготвя да се изправи срещу Арсенал в квалификации за Шампионската лига във вторник, разкривайки защо не облече екипа на "топчиите" през миналия сезон.

"Винаги съм казвал, че бях много близо до Арсенал. Смятах договорът за готов и чаках само да премина медицински изследвания, но не се случи така. Жозе каза защо не стана. Беше честен - не искаше да им даде нападател, който може да бележи, особено с пристигането на Йозил. Сега ще играя срещу Арсенал в такъв важен мач. Лудост е, но не съжалявам за нищо", разкрива Ба.

"Нашият отбор е много млад и още се учи. Предстои ни тежък мач срещу Арсенал, но искаме да се класираме в групите и да изиграем шест мача в Шампионската лига. Калибърът на нападателите в Челси е малко по-различен, но имаме много млади футболисти, които са много бързи и владеят добре топката", заключи тъмнокожият голмайстор.

Няма коментари:

Публикуване на коментар