четвъртък, 2 юли 2015 г.

Божинов се изцепи: Саша Илич винаги може да ме разсмее, дори като не казва нищо

Доказателството, че българският национал се включи отлично в колектива на Партизан, с репутацията на нападател от световна величина, е отношението към съотборниците му. След първата победа на "гробарите" в приятелските мачове това лято с негов гол от дузпа, той заяви:

- Саша Илич е чудо! Винаги може да ме разсмее, дори като не казва нищо. На 38 години е, а има невероятна енергия. Действа сякаш е на 20, както в тренировките, така и в майтапите. И най-важното, знае да направи разлика между двете. Футболист с такъв характер рядко се среща, като подвикне - всички слушат. Също като мен, не обича да губи. Супер са и Стефан Бабович, Циги Нинкович, младите...

Вместо сръбското "брате", жаргонното "тебра", в Хумско нарочно "терба", в Словения тези дни често се чува и българското - "братко".

- Всичко което ми каза Иван Иванов е истина! Партизан е топ клуб, щастливо семейство. Усещам се сякаш съм тук десет години, отлично се разбирам със старите съиграчи, помагам на младите.

Няма коментари:

Публикуване на коментар