вторник, 20 септември 2016 г.

Божинов: Биляна е моят най-добър треньор!

 
Валери Божинов тези дни е звезда в България. Логично, след победата на Партизан в 152-ото голямо дерби пред местните медии открива и тайната на добрата форма. Заслугата е на жена, която е десет години по-възрастна от него, пише Моцарт спорт.

Става въпрос за Биляна Дол Йенич, някогашна съпруга на немския треньор Томас Дол, с която българският нападател преди няколко месеца започна романс.

"Откакто съм с Биляна, обикалят разни приказки, но не влизам в интриги. Променила ме е. Всеки ден ми помага да се трансформирам и да бъда по-добър човек и футболист, въпреки че е десет години по-голяма от мен. Смирен съм и самоуверен. Биляна е моята най-голяма критика, но и подкрепа. Гледа всеки мой мач и ми казва къде греша. Нищо не крие, това е истинска жена. Има опит, била е треньор и ми помага във връзка с храната, дисциплината, спането, неща, които са значителни за всеки професионалист", споменава Божинов в интервю за българския ежедневник "7 дни спорт".

Опитният нападател говори и за решението на Иван Бандаловски да напусне Хумско.

"Съжалявам, че не изчака, преброи до десет. Много е емоционален и своеволен, често взима решения на своя глава без голямо размишление. Не ми допада начина по който си отиде от Партизан, ако беше останал, сега сигурно щеше да е водещ играч в клуба", заяви Божинов.

Откри и как е преговарял с клубове през лятото.

"От началото на юни до август имах няколко покани, а никой не потърси Партизан, а само мене. Исках всички първо да питат клуба дали мога да преговарям. Не съм курва да преговарям и с едните, и с другите. Валери Божинов има достойнство и цена. А най-често ме търсят ония, които само искат да направят схема и да вземат пари. От това няма нищо. Питат ме дали искам да дойда без пари, а аз им отговарям "къде бяхте когато бях без клуб". Да се разберем, трябват ми пари, работя за пари, защото имам две деца, които трябва да прехранвам, но не на всяка цена", заключи Валери Божинов.

Няма коментари:

Публикуване на коментар