вторник, 4 юли 2017 г.

Цървена звезда представи най-скъпия си играч: Не съм разговарял с Партизан, исках само да дойда тук!


Цървена звезда представи своето ново попълнение, нападателят Александър Пешич, досегашен играч на Тулуза.

Той пристига в Цървена звезда за рекордните 750 000 евро от френския Тулуза, а през миналия сезон беше под наем в Аталанта където изигра шест мача. Първите думи бяха на спортния директор Митар Мркел.

- Договор за три години, добре го познавам, работили сме в националния отбор. Опитах да го доведа и преди десет години когато бях директор на школата, но малко закъснях. Сега нещата се получиха и му желая много успехи в нашия клуб - заяви спортният директор.

- Благодаря на хората от клуба, които положиха голям труд да ме ангажират. Чест е да играя за такъв голям клуб. Ще дам всичко от себе си на тренировките и мачовете, за да оправдая доверието. Подготвям се максимално, искаме да върнем титлата на Маракана - бяха първите думи на новия нападател на Цървена звезда.

- Решаващо беше, че ме потърси Цървена звезда. Що се отнася до физическата подготовка, започна преди десетина дни, но аз тренирах и преди това. Не съм подготвен на 100%, но ще бъда, надявам се, за втория кръг на квалификациите за Лига Европа.

- В нито един момент аз лично не съм разговарял с Партизан. От първия ден бях в контакт със спортния директор на Цървена звезда и ако щях да се връщам в Сърбия, можеше да е само в Цървена звезда. Главата ми беше само тук. Търсеха ме доста клубове от чужбина, но желанието ми беше да дойда тук - изтъкна Пешич.

Няма коментари:

Публикуване на коментар