сряда, 9 август 2017 г.

Футболист на Динамо (Загреб) от "Максимир" през 1990 г: Аркан ми показа 2 пистолета в тунела

http://www.kurir.rs/data/images/2017/04/04/11/1148793_arkan_ls-s.jpg
Желко Ражнатович Аркан е, между останалото, бил и вожд на агитката на Цървена звезда, а детайлите свързани с неговото присъствие на мачовете и днес се преразказват.

Когато се спомене "Максимир" и гостуването на Цървена звезда на Динамо на онзи известен мач, който остана запомнен по жестоките безредици, "спомените" на участниците в този сблъсък никак не избледняват.

Някогашният футболист на Динамо Куйтим Шаля (косовски албанец) преди няколко години за хърватските медии разкри детайли свързани с този дуел, които нямат връзка с футбола.

"В цивилни дрехи излязох на терена по време на загряването и Bad Blue Boys ми скандираха името. Това никога няма да забравя. Трябваше да бъда гост на покойния радиоводещ Томич и си спомням, че в тунела се срещнах с делегацията на Звезда в която беше и Желко Ражнатович Аркан", започва своята изповед тогавашният играч на Динамо.

"Вярвайте, не ми беше приятно когато Аркан ни показа как под сакото е закачил два пистолета по себе си. Тази сцена никога няма да забравя", каза Шаля, който заради наказание което получил на предишния мач не можел да помогне на съиграчите си на "Максимир" и вярва, че това му е спасило живота.

"Наказаха ме след мача в Сараево и, като размисля, благодаря на бог, че тогава не бях на терена. Понякога се питам как бих реагирал ако полицаят ме удари с палката както го направи със Звонимир Бобан! Видях как Бобан, докато спасява роднини от бруталната полиция, получи палка по главата и гърба, а разбира се видях и неговото историческо нападение срещу този полицай. По-късно чух как полицаят за малко не е стрелял в Бобан заради това и като се сетя през мен минава тръпка", заяви Шаля две десетилетия и половина по-късно.

Няма коментари:

Публикуване на коментар