вторник, 28 ноември 2017 г.

Звезда на Розенборг пред завръщане в Сърбия: Търси ме и Партизан, но Звезда е детска мечта


Футболистът на Розенборг Милан Йевтович изтъкна, че е много доволен в Норвегия, където спечели титлата и Суперкупата, но е много близо до завръщане в сръбския футбол.

"Цървена звезда и Партизан ме искат в своите редици. Искрено съм по-близо до Звезда, защото съм привърженик на клуба, бих си осъществил детската мечта и ще заиграя с кума Бранко Йовичич", заяви Йевтович пред ГЗС.

24-годишният младеж е родом от Праняни край Горни Милановац, на професионалната сцена е стъпил в екипа на Борац от Чачак, а след това е играл в чужбина в отборите на ЛАСК (Линц), Бодо Глимт и Анталия.

"Имал съм възможността да играя и тренирам със звезди като Самуел Ето`о и Никлас Бендтнер и наистина са големи хора и спортисти от които може много да се научи. Все пак, най-голяма подкрепа са ми съпругата и синовете", сподели Йевтович.

Няма коментари:

Публикуване на коментар