петък, 23 февруари 2018 г.

Щьогер: Доволен съм, но има за какво да говорим. Шмелцер: Вече съм вкарвал във всеки турнир


"Можеше да се очаква, че ще е трудно. Но със сигурност ние направихме първото полувреме лесно за Аталанта. Не бяхме агресивни и физически солидни достатъчно, не правехме това за което говорихме предварително. Това не беше типа професионален мач, който трябва да се играе в такива случаи. Бяхме по-добри във второто полувреме, а смените свършиха добра работа. Наистина съм щастлив за Марсел Шмелцер, че вкара гола накрая. Марко Ройс показа какво добро носи в играта ни. Имаме правилното отношение и момчетата го демонстрираха редица пъти. Разбира се, че съм доволен, че се класирахме за следващия етап, но също така имаме много за какво да говорим след този мач", заяви Петер Щьогер след равенството 1:1 в Бергамо срещу Аталанта в реванш от 1/16-финалите на Лига Европа. Резултат достатъчен на Борусия (Дортмунд) да продължи напред след 3:2 в Германия.

"Хубава история е, че аз вкарах гола, за да стане 1:1. Сега съм вкарвал във всеки турнир, а дори два пъти съм вкарвал с десния крак (смее се). Настина съм щастлив, че продължаваме. Това без съмнение е най-важното сега. Направихме си го трудно през първото полувреме, но знаехме, че ще е трудно. Със сигурност това беше най-важният мач през сезона за Аталанта, бяха си поставили амбициозни цели. Заради нашата преднина трябваше да вкараме гол", заяви героят на вечерта за "жълто-черните" Марсел Шмелцер.

Няма коментари:

Публикуване на коментар