понеделник, 29 октомври 2018 г.

Савич: Много съм щастлив, че се завърнах


Звездашите, след победата в Шабац, особено ги зарадва това, че в отбора след контузия се завърна капитанът Вуядин Савич. Бранителят на Звезда изтъкна колко са му липсвали мачовете през паузата от над три седмици.

- Много ми е драго, че се върнах в състезателен ритъм. От мача в Париж не съм играл и тази отдалеченост от терена е най-лошото нещо за всеки футболист. Беше ми трудно да гледам съотборниците как тренират и играят, а да не мога да им помогна. През цялото време бях на терапии или тичах сам. Много съм щастлив, че играх в Шабац, че победихме и продължихме победната серия - заяви Савич.

Травмата е минало за капитана на Звезда и напълно подготвен чака големия брой мачове в идния период.

- Малко се плашех преди мача с Мачва дали ще имам сили за всичките 90 минути, но се чувствах отлично на терена и мисля, че играх добре. Готов съм и за мача в сряда, за уикенда и, разбира се, за Шампионската лига.

Избраниците на Владан Милойевич се откъснаха на първото място в класирането с девет точки преднина в сравнение с втория.

- При нас отпускане е невъзможно, това треньорът Владан Милойевич никога не ни го позволява. Нито ние сме такива, докато не свършим работата до края сме напълно фокусирани. Има още много да се играе до края на шампионата, точките се делят и пътят до титлата е дълъг. Всички си спомняме миналия сезон когато и математически си осигурихме титлата, че шефът не ни позволи да се отпуснем, продължихме с максимално сериозна работа и вярвам че това е единственият правилен подход.

Още следващата седмица червено-белите ги очаква нова среща в Шампионската лига и дуел с Ливърпул, 6 ноември, на стадион "Райко Митич".

- Привържениците могат да очакват всичко онова на което се свикнали когато играем европейски мачове на домашен терен, ще се борим както никога досега. Предходните мачове в Шампионската лига ни бяха голяма школа и със сигурност пораженията не ги приехме лесно. От друга страна всички видяхме, че Реал (Мадрид) загуби с 1:5 от Барселона, ПСЖ печели почти всеки мач с пет или шест отбелязани гола. Аз съм израснал в Звезда, знам какво означава когато в този клуб завършите наравно, а за загуба изобщо да не говорим. Ние след мача в Ливърпул, и въпреки загубата, получихме обратна реакция от нашите запалянковци, че те са доволни, че сме се борили и че сме опитвали да бъдем равноправен противник на терена. Това има неописуемо голямо значение за нас и ни е драго, че във всеки момент имаме тяхната искрена и безусловна подкрепа, въпреки че след загуба разбира се не можем да сме доволни. От мач на мач опитваме да върнем на нашите привърженици всичко което правят за нас - поръча Савич.

Няма коментари:

Публикуване на коментар