четвъртък, 16 декември 2010 г.

Адриано: Оставам в Рома


Адриано увери Рома, че няма намерение да обърне гръб на клуба и да се завърне в родната си Бразилия. Коринтианс, Палмейрас и Фламенго са свързани с нападателя, но той оповести, че не планира да се разделя с римляните.

"Не мисля за Бразилия. Аз съм футболист на Рома и този отбор може да постигне своето в Шампионската лига и Серия А", заяви "Императора" пред "Кориере дело Спорт". "Исках да говоря след всичко което чух срещу себе си. Не е хубаво когато хората говорят за Адриано без да са го чули преди това. Прекалено много хора говорят, особено в Бразилия. Казват, че съм бил в Рио преди няколко седмици да се забавлявам с момичета, но всъщност аз тренирах усърдно в Тригория, възстановявайки се от контузия в глезена. Фламенго, Палмейрас и Коринтианс? Аз направих моя избор и той е Рома", заяви 28-годишният кариока.

Няма коментари:

Публикуване на коментар