сряда, 1 декември 2010 г.

Фабрегас не бърза да се връща в игра


Капитанът на Арсенал Сеск Фабрегас разкри, че няма да бърза да се връща в игра, за да се възстанови напълно, настоявайки, че съотборниците му се справят добре и без него. Халфът беше принудително заменен при загубата с 0:2 от Брага в Шампионската лига миналата седмица. Травмата му е в ахилесово сухожилие.

Испанският национал пропусна доста от сезона за клуба си заради различни травми, но Венгер се надява да го има в редиците си за дербито срещу Манчестър Юнайтед на 13 декември. 23-годишният техничар отказва да даде прогноза кога ще е готов за игра.

"Не искам да давам дата за завръщането си, ще използвам времето. Отборът се справи наистина добре без мен срещу Астън Вила, така че ще изчакам докато съм напълно готов. Ядосан съм. Когато се случи нещо такова всичко се обърква по едно и също време, така че трябва да си силен, да оставиш всичко зад себе си и да продължиш да работиш", заяви Фабрегас.

Испанецът получи по-дълга лятна почивка заради участието си в шампионския отбор на родината си на Мондиала в ЮАР, но призна, че още не е показал пълния си потенциал през този сезон.

"Започнах сезона наистина силно, първите няколко мача, но след това се контузих и пропуснах няколко срещи, тогава започнах пак. По-добре е да играят съотборниците ми, които са по-подготвени в момента. Ще се опитам да се върна когато е възможно. Колегите ми помагат и аз давам най-доброто от себе си", допълни Сеск.

Няма коментари:

Публикуване на коментар