петък, 10 декември 2010 г.

Фьолер хвали млад техничар


Бившето крило на Хамбургер Сидни Сам разкри, че е решил да премине в Байер (Леверкузен) през лятото, защото за младите е трудно да пробият на "Имтек Арена". Талантът получи големи похвали от спортния директор на "аспирините" Руди Фьолер, който е доволен от приноса му през сезона досега.

"Хамбургер искаше да ме задържи, но аз не исках да остана. Исках да направя следваща стъпка в развитието си и избрах да играя за Леверкузен, защото участва в Европа и развива млади талантливи играчи. В Хамбургер е трудно за млади футболисти. Всичко върви добре за мен. Благодарен съм на Хамбургер, че ме пусна. На правилния път съм и трябва да продължа да се развивам. Трябва да се концентрирам над Леверкузен. Ако запазя добрата си форма, ще дойде и повиквателна от националния отбор", сподели Сам пред "Хамбургер Моргенпост".

Руди Фьолер избра да похвали най-голямото оръжие на играча - неговият скоростен дрибъл, който всява страх в сърцата на защитите в цялата Бундеслига. "Той е по-бърз с топката, отколкото повечето други без нея", отсече легендарният немски футболист.

Няма коментари:

Публикуване на коментар