четвъртък, 13 януари 2011 г.

Ван Бомел: ПСВ и Милан се интересуват от мен


Водачът в Серия А Милан иска да привлече дефанзивния халф на Байерн (Мюнхен) Марк Ван Бомел. "Четох слухове, че ще напускам Байерн (Мюнхен). Не чета всичко, но името ми се появява доста в интернет напоследък. Прави са, че има интерес, но за момента не е нищо сериозно", заяви холандският национал пред Радио 538.

"Има няколко клуба от Англия, Италия и Холандия, които ме искат. Много е вероятно ПСВ да е сред тях. Не съм разговарял с нито един отбор, но със сигурност обмислям трансфер. Мога да сменя клуба сега или през лятото. Всичко е възможно. Милан също прояви интерес към мен. Не мисля за това, докато не стане сериозно. Има много оферти, но отказах няколко възможности. Трябва да имам добро усещане за новия си тим и да се почувствам като у дома си там", допълни 33-годишният Ван Бомел.

Няма коментари:

Публикуване на коментар