понеделник, 26 януари 2015 г.

Рикелме обяви оттеглянето си

Легендарният аржентински полузащитник Хуан Роман Рикелме обяви оттеглянето си. 36-годишният маестро игра за Бока Хуниорс в три различни периода, както и в Барселона и Виляреал преди да се завърне в Архентинос Хуниорс в последните дни на кариерата си.
С наближаването на края на дните му в Архентинос Хуниорс, №10 беше свързван с преминаване в САЩ, но аржентинският герой обяви в интервю пред местна медия, че слага край на кариерата си.

"Реших повече да не играя футбол. Сега съм просто запалянко. Ще отида и ще страдам на стадиона. Много съм доволен от кариерата си. Насладих се максимално на футбола. Надявам се и хората да са се наслаждавали заедно с мен. Опитах се да имам хубави времена. Опитах да дам всичко, което мога на привържениците на Бока, Аржентина, Виляреал и Барселона, в младежкия и мъжкия отбор. Аз съм от хората, които взимат решения спокойно и премислят доста. Сега е ясно, че излизам във ваканция, ще се насладя на време с децата си. Отсега нататък моят футболен живот свършва и започва нов. Нека видим какво предстои", сподели Рикелме.

Той е петкратен шампион и трикратен носител на Копа Либертадорес с Бока Хуниорс,  а с Виляреал има две купи Интертото. Избиран е за футболист на Аржентина четири пъти, за пръв път през 2000 и за последно през 2011 г.

Няма коментари:

Публикуване на коментар