събота, 11 юли 2015 г.

Бандаловски: Божинов ще вкара 25 гола

 Иван Бандаловски, национал на България, и, както стоят нещата, резерва в Партизан. Причината десният бек да проведе разговор с треньора Зоран Милинкович и да го пита дали при добро предложение може да напусне Хумско.

- Аз съм професионалист, ако се появи някоя добра оферта за Партизан и за мен... Имам договор за още година, давам всичко от себе си на всяка тренировка и мач - каза преди излизането на Парния валяк в Европа Иван Бандаловски.

Има ли намек за продължаване на сътрудничеството?

- Има време. Ще видим... Мислим само за грузинците, във футбола всичко може да се промени за пет минути.

Как се чувствате в Партизан?

- Отлично, с всички футболисти съм в добри отношения, треньорите, управата, това ми е втори дом.

По-лесно ви е със земляка ви Валери Божинов?


- И по-добре...

Какъв Божинов очаквате на терена?


- Още не е готов на сто процента, но очаквам да вкарва голове. Дълго време се знаем, минали сме през всички нива на националния отбор. Сериозен играч, бил е във Фиорентина, Ювентус, Манчестър Сити, Спортинг... На 29 години е, чувства се в силата си. Ако се подготви добре, ще вкара 20-25 гола през сезона.

Словенците вече не са най-много?

- Да, сега сме трима... Тук е и "малкия българин" (клубният шофьор Драган Димитриевич).

Върна се Мирослав Вуличевич и - има предимство?


- Вуличевич е добър играч, решението е на треньора. Конкуренцията е добра за отбора, най-важното е Партизан да побеждава всеки мач, нашата цел е Шампионската лига. Аз мога и отляво, и в средата, не е проблем.

В Локомотив София (2008-2010 г) сте бил и ляв бек?


- Да, не ми е чужда позицията, свикнал съм. Бил съм и стопер, когато е имало контузени.

Ако Партизан отстрани Дила Гори, искате ли да изтеглите Лудогорец?


- Да, защо не? Два пъти отпаднахме, трети път няма да се случи. Мисля, че имаме по-добър отбор, въпреки че и те се подсилиха и по-голямата част е заедно вече 3-4 години.

Привържениците на вашия ЦСКА ще подкрепят Партизан?
 

- През пролетта бяха на дербито. ЦСКА сега е изхвърлен в трета лига заради финансови проблеми, но стадионът ще е пълен в първенството, а агитката ще дойде и при братята - в Белград.

Само в Сърбия клуб не се изхвърля заради дългове?


- Изглежда. ЦСКА дължи над 30 милиона, вярвам, че след две години отново ще е в елита, обединен. За Сърбия не мога да говоря, аз съм чужденец, друга е федерацията, правилата...

В морето от татуировки, ще има ли място за емблемата на Партизан?


- Защо не?

В Трансфермаркет пише, че имате и македонски паспорт?


- Не е точно. Това не е официална страница, всеки може да допълни информацията, цената... Майка ми е от Русия, но имам само български паспорт.

Обичате историята?


- Обичам. Особено българските и римските герои. От историята може много да се научи.

Марко Кралевичи (Крали Марко - б.р.) го имат за свой и българите?


- Не знам кой е...

Няма коментари:

Публикуване на коментар