петък, 4 декември 2015 г.

Човещина: Стеван Йоветич плати лечението на млад черногорски талант

В досегашната си кариера Стеван Йоветич със своите голове е носил радост на привържениците на Партизан, Фиорентина, Манчестър Сити, Интер, националния отбор на Черна гора и истинските любители на футбола, които умеят да разпознават качеството във футболистите. Той на дело показа, че не е само голям футболист, а преди всичко голям човек, който умее да познава на кого е нужна помощ.

Футболистът на Будучност (Подгорица) Миливойе Райчевич наскоро преживя най-тежката спортна контузия - скъса предни кръстни връзки. Неговият клуб не е имал пари да му плати лечението и кариерата на 22-годишния нападател е била под въпрос. Докато не се намесил Йоветич, който помогнал.

Черногорският ас поел разходите по лечението и ангажирал за Райчевич преглед при доктор от Аугсбург, където се лекуваше той през 2010 г когато преживя същата травма.

"Записа ми преглед при доктора, който му е помогнал през 2010 година, когато получи същата контузия. Също така плати всички разходи по операцията и лечението, докато бях в Сърбия. Мога да кажа, че ще се върна още по-добър и всичките си голове ще посветя на него", заяви Райчевич.

"Моят клуб нямаше пари да ме прати на лечение в чужбина, защото докторите ми объркаха диагнозата. Стеван ми се обади и предложи помощ", допълва младокът.

Браво Стеване, Човеко!

Няма коментари:

Публикуване на коментар