понеделник, 1 февруари 2016 г.

Едсон: За титлата и Шампионска лига

 
Бразилецът Едсон Жосе да Силва обяви, че се надява с екипа на Цървена звезда да спечели титла и да докаже, че е способен да играе в Европа.

"Впечатленията са много позитивни, за пръв път съм в Белград. Дойдох в голям клуб и съм много щастлив. Надявам се да помогна Звезда да спечели титлата в Сърбия, а след това и в квалификациите за Шампионската лига. Наясно съм с отговорностите", заяви Едсон на стадион "Райко Митич" и взе екип с номер пет.

За 29-годишния футболист Цървена звезда ще е първи клуб в Европа.

"Мисля че съм способен да играя в Европа и вярвам, че с новия отбор ще имам много успехи на евросцената", каза Едсон и допълни, че е най-добър на позицията ляв бранител.

Едсон разкри, че много добре познава някогашния футболист на Звезда Деян Петкович - Рамбо, който се доказа в Бразилия.

"Педжко? Никога не съм играл против него, но той е голяма звезда в Бразилия и ми е драго, че идвам точно в този клуб", сподели футболистът, който от бившите си съотборници цени особено Кака.

Доскорошният силен защитник на Сао Пауло, който преди това е играл за Коринтианс, Ботафого, Форталеза, Фигуеренсе и няколко бразилски нискоразредни клубове подписа двегодишен договор и скоро ще се присъедини към отбора на Миодраг Божович на подготовката в Кипър.

Няма коментари:

Публикуване на коментар