вторник, 29 март 2016 г.

Стоичков вдига медийните рейтинги и с претоплени манджи

https://i.vimeocdn.com/video/34062113_1280x960.jpg
Туитър показа ловеца Христо Стоичков, хоби, което разгневи социалните мрежи, след като се появиха снимки от 2009 г, възстановени от Inafrika, същата компания, която на 22 март качи снимки на испанския комик Сезар Кадавал.

Ако снимките, които вдигнаха прах в Туитър дойдоха от същия сайт, който публикува и тези на Кадавал, социалната видео мрежа Вимео наля още масло в огъня, показвайки видео клип със Стоичков до зебра.

"Бившият футболист на Барселона направи интересно сафари преди дни с нашия ловец Карл Найт. Христо показа същата точност с пушката, каквато вече е демонстрирал с топката", гласеше видеото във Вимео, което вече е изтрито.

Бившият футболист е ловец от много години, според интервю направено през 2011 г за сайта "Ловен клуб" по време на панаира FICAAR. "Ловът е като живота", казва Ицо и го класифицира като спорт: "преди много години навлязох в този спорт, защото за мен, през целия си живот съм спортист, ловът е повече спорт. (...) В този спорт, поне тренирам, физическата форма е важен фактор, за да изглеждате както изглеждате се постига със спорт, а ловът изисква добра форма."

В същото интервю Стоичков добавя: "Лично за мен, не харесвам стрелбата. Харесва ми да гледам, да вървя, наслаждавам се на времето с приятели, докато ловуваме... Мога да кажа, че ловът, освен спорт, е наблюдение, изучаване, спокойствие и приятелство."

Според същия уебсайт бившият спортист има ферма в България, където практикува лов. Стоичков също признава, че харесва "ловът в Намибия, Зимбабве, Мозамбик... Харесва ми да опознавам тяхната култура, харесват ми пейзажите, харесват ми животните, които имат, а ние нямаме..."

петък, 25 март 2016 г, вестник "Ел Периодико", Барселона, Испания

Ясно е, че Христо Стоичков винаги ще си остане достатъчно интересен, за да провокира и тези, които не го харесват да прочетат какво е направил или казал. Голямата "сензация", че е бил на сафари, всъщност по всичко личи се оказа една претоплена манджа с давност седем години. На какво ли не са готови някои за едно цъкане върху сайта си.

Няма коментари:

Публикуване на коментар