вторник, 8 март 2016 г.

Ибрахимович е имал и своите гладни дни

 Zlatan Ibrahimović, Foto: AP
Най-добрият шведски футболист за всички времена Златан Ибрахимович в автобиографичната си книга "Аз съм Златан" описва и периода, когато стига в Аякс и буквално не е имал пари за храна.

Въпреки че книгата е публикувана още 2012 година, тази история неотдавна доби популярност в социалните мрежи.

Ибрахимович пристига в Холандия, където подписва с Аякс.

"Докато седях в Димена, без пари и гладен, сякаш чух баща ми да ми говори, че съм идиот да купувам кола, а нямам пари. Това че знаех суровата истина не ми помогна, защото нямах и за корнфлейкс, а хладилникът продължаваше да е празен", пише Златан.

Тогава се обърнал към колегата си в отбора, Максуел, за помощ.

"Максуеле, в неволя съм", оплаках му се по телефона.

"Нямам и царевица вкъщи. Мога ли да дойда при тебе?"

"Разбира се, че може", каза, "идвай веднага, какво чакаш".

"И така се преместих при Максуел, спях на един дюшек на пода цели три седмици, докато не получих първата заплата. Беше хубаво време, приготвяхме си храна заедно, разговаряхме за тренировките и за миналия живот в Швеция и Бразилия. Добре говореше английски. Разказваше ми за семейството, за двамата си братя с които е бил много близък, а това се сещам добре, защото един от тях загина в автомобилна катастрофа. Потресаващо."

Няма коментари:

Публикуване на коментар