сряда, 23 ноември 2016 г.

Божинов: През юни ми изтича договора с Партизан, искам да се върна в Италия


Историята по връзката Ювентус - Партизан - Никола Миленкович получи нова глава. Подгрята от извора - от Ботуша, потвърдена от думите на Валери Божинов, нападател на белградските и торинските "черно-бели" пред "Калчомеркато".

- Потвърждавам - заяви българинът на въпрос на журналист от италианския сайт за интерес на Старата дама към младия защитник на Партизан.

И откри:

- Хората от Ювентус ме питаха за него, обадиха ми се от клуба с желанието да разберат повече, дадох им положително мнение. Става въпрос за перспективен футболист, с голям простор за напредък.

Божинов продължи да сипе комплименти за популярния като Блеки младеж:

- Млад, талантлив, отличен в скока. Не е случайно, че Партизан има най-добрата отбрана в първенството. Освен това е чудесен като личност.

За такава ода пред медиите на Апенините - Никола Миленкович би трябвало да плати поне кафе на Валери Божинов.

Божинов каза и нещо за себе си:

- Щастлив съм в Партизан. Това е голям клуб, с богата история и много привърженици. За около 40 мача постигнах 25 гола, надявам се да достигна бройката 30 и да вляза в историята когато става въпрос за играчи от чужбина.

Завръщане на Апенините?

- През юни ми изтича договора с Партизан и бих искал да се върна. Италия е държавата на която дължа всичко и много я обичам.

Няма коментари:

Публикуване на коментар