петък, 7 юли 2017 г.

Привържениците на Войводина биха свой играч в съблекалнята в Словакия


След като треньорът на Ружомберок предизвика скандал, обиждайки сърбите и треньора на Войводина Ненад Ванич, почти по същото време се случва и сериозен инцидент в съблекалнята на клуба от Нови Сад.

Инцидентът с треньора на Ружомбеорк Норберт Хрънчар, който атакува словесно сръбската делегация в Словакия, изглеждаше доста шокиращо, но това не е нищо в сравнение със скандала, който се случи в съблекалнята на Войводина.

След конференцията можеше да се чуе, че е бурно и доста шумно в съблекалнята на Войводина, но за журналистите всичко беше представено като недоволство между играчите и треньорския щаб заради елиминацията и загубата с 0:2. Никой не посмя да каже, че всъщност е имало разярени привърженици и пребиване на играча Никола Труйич.

Бившият футболист на Партизан, а сега и бивш нападател на Войводина, за новосадския "Дневник" ден след мача обясни какво се е случило всъщност.

- Седях в съблекалнята след мача, когато, не знам как, група от около десетина привърженици на Войводина влезе там. Как са успели - не знам, защото става дума за пространство в което никой, освен самите играчи и функционери на клубове, не може да влиза. Предвождана от Слободан Милутинович, тази група влезе в нашата съблекалня, а Слободан ме хвана за врата и започна да ме бута. Обвини ме, че съм се разправял със запалянковците въпреки че на никого дума не съм казал на терена. След това вторият от тях, мисля че става дума за брата на Милутинович, ме удари с юмрук в главата. При това ми бе казано, че привържениците повече няма да ме търпят в отбора, повече няма да играя, с това няма да се свърши и "ще видя при връщането в Нови Сад" - разказа Труйич.

Играчът веднага съобщи, че вече не е футболист на Войводина, както и че ще подаде жалба.

- Това което се случи е истинска катастрофа! В шок съм и сега. Сигурно е, че вече не съм футболист на Войводина, събрах си нещата и се връщам в Белград. Също така ще подам жалба и срещу ФК Войводина, както и срещу онези, които ме нападнаха, а размислям чрез УЕФА да съдя и ФК Ружомберок заради влизането в съблекалнята на лица на които там не им е мястото - заяви Труйич.

Футболистът сам оповести този скандал, защото не иска да мълчи.

- Това което се случи трябва да излезе на светло, не трябва да се крие, защото, не дай боже, кой знае какво още, че и много по-лошо от това, може да се случи. Такива неща не са приемливи да се случват и във всекидневния живот, а камо ли на международен футболен мач. Главно, нямам намерение повече да нося екипа на новосадския клуб, няма никакви пречки да получа чисти документи и да потърся нова среда, а и това, ако потрябва, ще потърся с посредничеството на УЕФА - сподели Труйич.

Неговата история потвърди и треньорът на Войводина Ненад Ванич.

- Имах среща с президента на клуба Душан Мийич и председателя на Надзорния съвет Драгослав Вукович и им казах, че клубът трябва да се изясни във всичко съобщено пред обществеността. Такива случки нямат смисъл и казах това и на момчетата с които работя. Ще се посветя на отбора и тренировките, за да има смисъл всичко това което всекидневно правим - изтъкна Ванич.

Няма коментари:

Публикуване на коментар