четвъртък, 27 септември 2018 г.

Подарена дузпа спаси Динамо (Загреб) срещу отбор от четвърта лига за Купата!


Заглавната фотография на тази статия показва спорния детайл от 79-ата минута на мача от 1/16-финалите за Купата на Хърватия между Слога и Динамо.

Отборът от четвърта лига на своето препълнено игрище в Мравинце даде фантастичен отпор на актуалния шампион, европейският Динамо упорито нападаше, но не можеше да пробие храбрия домакин.

И тогава десет минути преди края, последва момент, който реши мача и за който ще се говори доста в идните дни. Топката беше в наказателното поле на Слога, нея я загради домакинският играч Мийо Юричич, а на него налетя Поляк Кадзиор от Динамо. Динамовият играч - което е видно и от горната фотография, а и във видеото - избута бранителя на Слога с две ръце, а при контакта употреби и левия крак. Юричич падна и хвана топката с ръце, мислейки че съдията Кулушич ще даде нарушение в атака. Все пак, съдията отсъди наказателен удар за Динамо. Марио Будимир беше сигурен при изпълнението, Слога нямаше сили за обрат, а Юричич, огорчен от решението на делителя на правдата, напусна игра.

"Цял живот играя защитник, ситуацията е проста. Топката мина зад гърба ми, аз се обърнах, техният играч ми беше на гърба, сложи ръце върху мен. Пазех топката за вратаря, а като той ме бутна, аз паднах и като бях на земята, мислех, че съдията ще свири нарушение за нас. Видях топката край мене, протегнах се да я взема с ръка. Съдията прецени, че случайно съм играл с ръка, но това няма смисъл, защото умишлено взех топката, мислейки че нарушението е очевидно", заяви Юричич, който след това отказа да продължи да играе.

"Главата беше гореща, нямаше смисъл да продължавам мача. Мисля, че щеше да се стигне до някое по-грубо влизане от моя страна, а би било глупаво да получа червен па да не мога да играя в първенството. По-добре, че влезе някой по-млад играч", заключи Мийо Юричич.

Няма коментари:

Публикуване на коментар