вторник, 4 септември 2018 г.

Какво липсва на Маракана за Шампионската лига?


Класирането в Шампионската лига донесе сладки мъки за управниците на Цървена звезда. Когато турският арбитър Чакър отсвири края, а привържениците на сръбския първенец отпразнуваха класирането в елитния турнир, отговорните на Лютице Богдан започнаха да размислят за следващите стъпки.

Отборът на Владан Милойевич се подсили с идването на Марко Марин, Ричмънд Боачи и Горан Чаушич... Обаче, това е само дял от нужния пъзел достоен за Шампионска лига. Цървена звезда в идния месец трябва да подобри инфраструктурата на стадиона, за да задоволи острите критерии на УЕФА когато става дума за мачове от Шампионската лига.

Маракана има редица недостатъци, а Цървена звезда е получила списък с приоритетните неща, които трябва да разкраси или поправи. Преди всичко на Маракана ще трябва да изградят пространство или стая за ВИП гости. Правилата на УЕФА казват, че това помещение трябва да е най-малко 500 квадрата... Разбира се, в Звезда могат да си послужат с импровизация и пред ВИП входа да поставят шатра в която ще се сервира на влиятелните гости.

Също така, УЕФА е наложила на Цървена звезда да промени портите на входовете. Правилата на Европейския футболен съюз казват, че портите трябва да бъдат високи най-малко два метра.

Скоро започва слагането на споменатите детайли. УЕФА ще погледне през пръсти на Цървена звезда и ще позволи мачът против Наполи да се изиграе без споменатите порти...

Цървена звезда също така ще трябва да активира нагревателите на терена. Те са поставени на Маракана още през 2008 година за нуждите на Универсиадата, но не са били в употреба заради невъзможност да се свържат с котленото помещение. Проблемът ще бъде решен, защото Цървена звезда ще започне да грее терена на Маракана на ток.

Ще трябва да се адаптират и входовете на източната трибуна. Цървена звезда получи атрактивна група и се очаква идването на редица световни телевизионни екипи. Техните репортажни коли ще бъдат паркирани точно на източната трибуна... Заради това и на този дял следват инфраструктурни работи.

Няма коментари:

Публикуване на коментар