сряда, 31 октомври 2018 г.

Павков: Отлични от първата минута


Цървена звезда след само 26 секунди поведе против ОФК Бачка, а стрелецът за експресното повеждане Милан Павков след завършека на мача имаше причина за задоволство.

- Отлично започнахме мача, от първия момент. Навреме поведохме и приведохме мача към края. Постигнахме повеждащия гол още в първата минута, по-бързо отколкото се надявахме. Това е най-бързият гол, който съм вкарвал и съм много щастлив. Създавахме шансове, не съм доволен, че не реализирах още някой. Опитах и от голямо разстояние, после имах възможност и с глава, па на асистенция на Родич... Съжалявам, че не ги използвах, на тренировките обичайно такива ситуации ги решавам - заяви високият нападател.

Павков, разтърсвайки мрежата на Зогович, стигна до пети шампионатен гол.

- Щастлив съм, че от кръг на кръг поправям постижението. Надявам се, че ще продължа в същия ритъм. Работим усърдно, трудим се и съм много доволен с резултата. Утре ни предстои почивка, а тогава подготовка за дуел с Пролетер. Размисляме само за първенството, а от уикенда ще се обърнем и към дуела с Ливърпул.

Цървена звезда с победа задържа девет точки преднина спрямо втория Раднички, бившият клуб на червено-белия централен нападател.

- Правим каквото зависи от нас. Ще се трудим да осъществим възможно най-голяма разлика. Не мислим за съперниците, а се базираме изключително на нашата игра - заяви Павков.

Няма коментари:

Публикуване на коментар