сряда, 23 октомври 2019 г.

И това е модерният футбол: Сити търсят инфлуенсъри да пишат за "чудесната атмосфера"


Не е съвсем Манчестър Сити "пластмасов клуб", както в днешно време наричаме онези, които с милионите на инвеститори за нощ стават супер сили, но не е и най-популярен в света. Па не е и в своята държава, докато за града може да се дебатира. Обаче, всички напъни на "гражданите" да покажат, че в Манчестър са по-популярни от Юнайтед претърпяха тежък удар когато на светло излезе обява в която клубът търси инфлуенсъри от социалните мрежи да пишат рекламни текстове за "чудесната атмосфера" на мачовете в Шампионската лига.

Междувременно, тази "чудесна атмосфера" очевидно не е толкова чудесна, защото както сам Сити пише в обявата в апликацията Трайб - чрез която инфлуенсърите могат да си търсят работа - малко е вероятно твърдото ядро привърженици на "гражданите" да дойде на мач, защото жребият дал на клуба "три относително непознати отбора" за съперници.

Привържениците на Динамо, Шахтьор - най-големите клубове в своите държави - па и Аталанта вероятно биха имали какво да кажат по тази тема, но сега да не отиваме толкова далеч. Сити иска инфлуенсъри да правят пропаганда с условието, че трябва да бъдат мъже. А какви искат да им доведат?

"Идентифицирали сме студенти, млади професионалисти и онези, които са нови в Манчестър като наша идеална публика. Обаче, не можем да игнорираме твърдото ядро на нашите привърженици, защото те продължават да купуват най-голямата част от билетите. Искаме чрез инфлуенсъри, които ще разкажат автентична и искрена история за това как е на мач, да разширим картината за чудесната атмосфера на Етихад", пише в обявата.

Така както е формулирано, баш и не изглежда така чудесно.

Няма коментари:

Публикуване на коментар