четвъртък, 20 февруари 2020 г.

Борусия (Дортмунд) ще има два спонсора на тениските в бъдеще


През лятото на 2020 Борусия (Дортмунд) ще пробие нова позиция. За пръв път в историята, клуб от Бундеслигата ще има два отделни спонсора на тениските: специализираната в химията групировка Евоник и телекомуникационната компания 1&1. Евоник проправи пътя към този иновативен нов модел, като избра да пренасочи фокуса на своето дългогодишно партньорство с Борусия към международни целеви групи. В резултат, 1&1 ще поеме като спонсор на тениските на клуба в атрактивната търговска среда каквато е Бундеслигата.

"Абсолютно се радваме от това, в 1&1, ние получаваме допълнителен водещ бизнес като спонсор на тениските. Всеки в партньорството очаква да върви по пътя на споделения успех", заяви изпълнителният директор на Борусия (Дортмунд) Ханс-Йоаким Ватцке, добавяйки: "За нас, днес е важно събитие в икономическото и, следователно, спортното развитие на Борусия."


От сезон 2020/21 нататък, жълто-черните ще продължат да носят емблемата на Евоник на гърдите си за всички приятелски мачове играни в чужбина, всички международни турнири и всички кръгове на Купата на Германия. "Нашето дългогодишно партньорство с Евоник е определено от споделено усещане за страст и доверие", заяви Ватцке: "Ние сме решени да продължим това партньорство на най-високо ниво."

Евоник поставя фокус на партньорството с BVB върху международни целеви групи

За изпълнителния директор на Евоник Кристиан Кулман, сътрудничеството на организацията с Борусия (Дортмунд) надхвърля обикновена спонсорска сделка. "Насладихме се на 14 невероятно успешни и запомнящи се години с Борусия - години в които нашето партньорство израсна още по-силно", заяви Кулман. "Борусия е във върха на Бундеслигата, което означава че нашата марка е добре известна в цяла Германия. Сега, нашите погледи са към разширяване на успеха на партньорството към международните пазари." За да се постигне тази цел, първият отбор ще продължи да пътува в чужбина, за да играе приятелски мачове, докато ще се следват и различни други стратегии.

Ралф Домермут, основател на 1&1 и изпълнителен директор на компанията-майка, United Internet AG, изяви: "1&1 е силна марка, такава, която непрекъснато пробива нова позиция, както по отношение на маркетинга, така и по отношение на иновативните продукти. Миналата година, например, ние закупихме правата за широко 5G честотно покритие и сега се подготвяме да изградим наистина модерна мобилна мрежа. Тази технологична експертиза ще бъде изведена на преден план в нашето партньорство с Борусия Дортмунд. Нашето сътрудничество с клуба ще излезе далеч от границите на традиционната спонсорска сделка. Заедно, ние ще развием нови средства за ангажиране на нови интересни целеви групи в дългосрочен план, с особен фокус върху социалните мрежи и цифровото съдържание."

1&1 ще поеме ролята на спонсор на тениските в Бундеслигата

Петгодишната сделка, договорена от Борусия (Дортмунд) и телекомуникационната компания от Монтабаур включва спонсорство върху тениската, обширен рекламен пакет на всички домакински мачове в Бундеслигата, както и иновативна концепция за социалните медии. 1&1 и Борусия (Дортмунд) са решени да използват своето медийно въздействие и да използват нови формати, за да достигнат до нови целеви групи и да вдъхновят както привържениците, така и клиентите.


"В 1&1", заяви управляващият директор в Борусия Карстен Крамер, "получаваме нов спонсор в Бундеслигата на тениските, който демонстрира иновация и растеж редица години. Интегрираният пакет с права ще се състои от онлайн и офлайн рекламно съдържание, което ще отиде далеч отвъд емблемата на компанията на гърдите на играчите, което, за всички, които се чудят, ще бъде изобразено в черна и бяла цветова схема. Заедно с 1&1, ще пробием нова позиция когато става дума за цифрово съдържание и развитие на формат и ще намерим начини да достигнем до нашите привърженици в Германия по-директно и по-интензивно от всякога преди."

Съответните договори с двата спонсора на тениските ще са валидни до 30 юни 2025.

Няма коментари:

Публикуване на коментар