сряда, 26 януари 2011 г.

Бариос недоволен, че останал резерва срещу Щутгарт


Парагвайският национал Лукас Бариос изрази недоволството си от решението на треньора на Борусия (Дортмунд) Юрген Клоп да го остави на резервната скамейка срещу Щутгарт. Наставникът предпочете да започне с Роберт Левандовски, заради липсата на физическа форма на бившата звезда на Коло Коло.

"След мача прочетох, че не съм започнал, защото не съм бил напълно подготвен. Това не е вярно и искам да подчертая, че съм в стопроцентова форма. Бях наистина изненадан, когато прочетох, че не съм бил готов да играя. В момента се чувствам дори и по-добре отпреди. Това е труден период за мен, защото наистина искам да съм част от стартовите 11 всяка седмица. Много съм щастлив в Дортмунд и феновете наистина ме обичат. Аз съм водещият реализатор на отбора и търкам пейката. Това ме тревожи", заяви Бариос пред "Билд".

Няма коментари:

Публикуване на коментар