вторник, 20 май 2014 г.

Благодаря Ви за любовта!

Писмото на капитана Хавиер Санети към привържениците на Интер и Аржентина, спортните фенове по света и съотборниците му в дългата му кариера:

Скъпи привърженици на Интер и спортни фенове по цял свят: благодаря Ви!

Благодаря, че подкрепяхте семейството ми и мен с топла и любяща прегръдка и за приятелството и уважението в последните ми мачове на терена. Това е красив урок, в който се смесват спорта и емоцията!

Благодаря Ви!

В живота ми като футболист положих много усилия когато ставаше въпрос за тренировки, терена, моите отношения с привържениците, във фитнеса след контузии и в моята фондация ПУПИ. През цялото това време винаги вярвах, че футболът не само е най-великият спорт и работата, която носи най-голямо щастие, но също така, че е училище, което учи на ценности и чувства, без значение дали ще е мач между няколко приятели или мач излъчван по цял свят.

На това ме научи баща ми, когато работех с него като зидар. На това ме научихте и Вие с любовта и подкрепата си!

Скъпи привърженици на Интер, вие винаги ще останете в сърцето ми, с нашите цветове, нашите знамена и нашия стил. Надявам се да служа на клуба като директор, както го правех на терена, носейки номер 4 - капитан на и извън стадиона. В дните на нашите успехи и периодите, които искаме да забравим, ние винаги се държахме заедно като интеристи и това трябва да остане така.

Скъпи привърженици на Аржентина, имах честта да нося тениската на албиселесте като капитан. С Вас очаквам следващата победа и винаги ще бъда фен. Точно какъвто бях и като дете, скачайки по дивана на майка ми при всеки гол.

Скъпи съотборници, които ме поздравихте с прегръдки - същите прегръдки, които споделяхме толкова много пъти на терена след красива победа - и скъпи привърженици на противниковите отбори. Спортното съперничество прави победата толкова велика, а загубата приемлива. Противопоставянето на терена прави спорта модел за живота. Там индивидуалностите нямат значение, важен е отборът, а отбелязаните и допуснатите голове винаги носят урок.

Така че аз казвам Благодаря. Този капитан ви поздравява, но не слага обувките на стената: безкрайната игра едва започна!

Хавиер Санети 4 Ever.

Няма коментари:

Публикуване на коментар