вторник, 30 август 2016 г.

Марко Груич: Цеца първа ми дойде на ум

https://blog-blogmediainc.netdna-ssl.com/upload/SportsBlogcom/2029007/0858272001463648458_filepicker.jpg Сръбските футболисти са свикнали по време на "вписването" в нова среда да запеят на чужденците някоя фолк песен.

Представянето на Марко Груич в Ливърпул не е изключение, а младият сръбски национал и сам за себе си не може да обясни защо е избрал хита на Цеца - "Белград".

- Пеенето на новаците е обичай в Ливърпул, както и при нас, само че не бях подготвен. Казаха ми, че трябва да изпея нещо от държавата от която идвам и първото нещо което ми дойде на ум беше песента на Цеца. Нямам представа защо избрах точно нея, но я изпях, а съотборниците ми приеха това и от всичко направиха добра шега - заяви Груич и продължи:

- Мен ме разбираха само Маркович и Ловрен, и заради това нямах притеснение дали ще уцеля текста. Вярвам, че и на останалите им беше все едно когато изкараха своите изпълнения на немски или холандски език.


Няма коментари:

Публикуване на коментар