вторник, 7 февруари 2017 г.

Божинов: Питайте господин Вазура, Вучелич и директора Илиев защо не играя


Нападателят на Партизан Валери Божинов не е с отбора на подготовката в Кипър, но тренира редовно. Най-сетне реши и да отговори на любопитните привърженици, които ги интересува защо не е в отбора.

"Аз съм готов за Партизан... Винаги трябва да питате господин Вазура, Вучелич, директора Илиев. Аз работя, подготвям се за Партизан, имам договор за още шест месеца и аз искам, и желая, да играя за Партизан, и да се боря за Партизан. Но, трябва да питате управата. Всички вие ме питате дали оставам, защо не съм с отбора и т.н. Аз не искам да ви лъжа около моя статут. Що се отнася до мен, от мен зависи да дам всичко и да помогна на Партизан да се бори за титлата. Партизан е голям клуб, с големи привърженици. Благодаря ви за подкрепата, която всички вие ми давате. Докато съм тук, в Партизан ще оставям сърце на теерна за този голям екип. Но, за моят моментен статут - трябва да питате управата на Партизан", заяви Божинов чрез Инстаграм.

Българският нападател, роден на 15 февруари 1986 г, досега е изиграл 87 мача за Партизан и е вкарал 34 попадения.

Няма коментари:

Публикуване на коментар