събота, 30 септември 2017 г.

Шекуларац: Само още да отида и срещу Арсенал


Легендата на Цървена звезда Драгослав Шекуларац, както би казал Владан Милойевич, сега може да отдъхне! Загубата, която вероятно го мъчи цял живот и заради която бе уволнен през 1989 година, е отмъстена. За този двубой между "червено-белите" и Кьолн са разказани почти всички истории. Шеки не се връща към онова което е било, а величае триумфа на своята Звезда...

"Всички звездаши се радват на тази победа. Благодаря на Мило, знам го още като тренираше като юноша".

Втората звезда на Звезда на въпроса дали сега загубата от 89-а може да бъде покрита с прах казва:
"Нека бъде така. Много ми е драго, че ги бихме, а щеше да ми е още по-драго да бях в Кьолн. Не можех, нямам вече сили за пътувания. Но гледах мача. Звезда показа, че е отбор за големи резултати. Второто полувреме, все пак, трябва да бъде сигнал да се поработи на някои неща. Добро е, че се случи нещо такова, за да моят приятел Милойе да знае какво трябва да подобри."

Шеки може да няма сили за пътувания, както казва, но от букмейкърските къщи никога няма да се откаже...

"И този път играх контра, на Кьолн. Ако победи Звезда, силно се радвам, ако не, нещо дребно печеля. Така правех още като бях треньор. Е можете тогава да помислите колко пари съм губил докато съм водил такъв отбор с Пикси, Дейо, Панчев"...

- Колко може Звезда в Европа?

- И това е огромен успех! Но с още едно, две подсилвания, отборът може да бъде с 20% по-добър. Сетете се само като доведохме Белодедич. Седем месеца не загубихме мач... Това говоря като треньор, с оглед на това, че в 80-те си години най-накрая съзрях - не го напуска ведрият дух Шеки.

В Кьолн както казва не е могъл, но дали на 19 октомври ще бъде на Маракана?

"Да знаеш, това искам силно! Още веднъж да съм на стадиона и то на такъв мач. Арсенал винаги е Арсенал, атракция. Няма да е лесно, но ние винаги сме играли добре срещу англичани. Само като се сетя какво съм правил от тях..."

Драгослав Шекуларац - Шеки, един единствен.

Няма коментари:

Публикуване на коментар