понеделник, 2 октомври 2017 г.

Венгер: Човек се учи докато е жив и това е богатството на живота

http://cdn.images.dailystar.co.uk/dynamic/58/photos/106000/620x/Arsene-Wenger-635374.jpg
"Човек се учи докато е жив и това е богатството на живота - непрестанното научаване на нещо ново."

Думите са на Арсен Венгер, който с началото на октомври започна своята 21-а година в Арсенал. Ето и още от думите на треньора известен като "Професора" и притежател на редица рекорди.

Говоря 10 езика, но когато Санчес дойде в клуба аз се записах на курс по испански език, който исках да науча по-добре отколкото знаех, за да говоря с тези момчета в отбора, които не знаят английски, освен него, Оспина, Габриел.

Обичам да чета. Четенето ме отпуска.

Хората мислят, че съм стиснат, а аз само искам да харча умно парите на клуба, когато излезете с мен на вечеря можете да видите, че всъщност съм голям джентълмен.

Изкуството ме изпълва, съжалявам, че не мога да рисувам, това е невероятно изкуство.

Обичам почивката. Но активната почивка. Обичам своята държава, особено юга на Франция, но се наслаждавам в опознаването на културата на други народи.

Водил съм големи битки като мениджър на Арсенал, има доста трофеи, но най-много съм се радвал след победата над Барселона с 2:1.

С млад отбор, без доста титуляри, успях да победя един от вероятно най-добрите състави за всички времена.

Преследвайте своите мечти.

Ето, аз и в най-лудите си мечти не съм можел да си представя, че аз, момче от бедно семейство от едно френско село, ще бъда мениджър на голям клуб какъвто е Арсенал.

Няма коментари:

Публикуване на коментар