сряда, 27 ноември 2019 г.

Владан Милойевич: Нещо трябва да се промени! Играем без енергия, страст и сълзи


"Какво ще се случи ако не бъдем в Европа? Сигурно светът няма да се срути", поръча стратегът на Звезда на въпроса може ли отборът да се опълчи на Олимпиакос в Пирея

Тежки дни са пред Владан Милойевич. Това се видя и по неговите реакции на официалната конференция след най-убедителната европейска загуба в историята.

И шефът на треньорския щаб на Звезда отново повтори вече казаните тези след тежки загуби. Някакъв страх е предизвикал резултата, който е измил добра част от свършената работа в предходните два сезона.

"Генерално, не знам какво би трябвало да кажа. Разочарование - да. Най-убедителната загуба в историята - да. Хайде да пренощуваме, пък ще видим", каза Владан Милойевич.

Стратегът на Звезда трудно намираше думи. И когато един колега го пита какво е казал на играчите след мача.

"Нищо не съм казал след мача. Казах им преди и на полувремето. Байерн е отбор, който показа мощ, бяха по-добри във всички сегменти. Не ми е ясен този страх още от първата минута. Работехме да избегнем това в анализа на мача. Този страх много ми пречи. Не знам защо това е така. Трябва да седнем и да разговаряме защо е така".

Въпросът е дали такава Цървена звезда е готова да удържи в Пирея и някак да се домогне до Лига Европа.

"Какво ще се случи и ако не бъдем в Европа? Сигурно светът няма да се срути. Тук сме където сме. Нямаме оправдание. Мога само да кажа, че тези играчи могат много повече. Това не е свързано с тактиката. Преди играехме с много повече енергия, страст и сълзи. Може това да е заради мен, може и да е заради играчите. Не виждам причина да се плашим. Не трябва да сте смели в изявленията, аз никога не съм бил. Ще преболедувам това поражение по мой начин. Нещо трябва да се промени."

Няма коментари:

Публикуване на коментар