понеделник, 29 ноември 2010 г.

Ицо Стоичков: Гади ми се от Реал (Мадрид)


Легендата на българския футбол и Барселона Христо Стоичков за пореден път доказа неприязънта си към големия враг Реал (Мадрид), заявявайки че му се гади от този клуб. Бившият нападател на каталунците направи няколко подобни изказвания по-рано през сезона, затвърждавайки думите си и в интервю пред "Марка".

"Гади ми се като видя бялата фланелка на Реал (Мадрид). Това е Ел Класико, но не ме спира да се повторя. В крайна сметка това са само три точки", заяви Стоичков.

Българинът отказа да определи кой е по-добър футболист между Кристиано Роналдо и Лионел Меси с думите: "Португалецът е победител и има характер, но аржентинеца също е много добър футболист".

"Камата" не спести и добри думи за качествата на треньора на Реал Жозе Моуриньо. "Жозе не е лош човек, лошото е, че хората не го познават както аз. Пресата го представя по определен начин. Когато аз бях треньор на България го посетих в Лондон, а когато той дойде да води мач от Шампионската лига в моята страна, той бе у дома", заяви Ицо.

Няма коментари:

Публикуване на коментар