събота, 26 юли 2014 г.

Тим Вийзе разкри защо се превърна в буца мускули

По-рано през това лято стана ясно, че бившият немски вратар Тим Вийзе спря футболната си кариера и се превърна в нещо силно приличащо на културист, въпреки че все още беше официално в редиците на Хофенхайм.

Вийзе, едва на 32 години, беше част от националния отбор на Германия на Световното първенство през 2010 г, а през 2012 г премина в Хофенхайм от Вердер (Бремен), но загуби титулярното си място през сезон 2012/13 г.

Въпреки че имаше договор до 2016 г, той беше освободен от Хофенхайм през януари тази година, след като стана ясно, че се е превърнал в подобие на Арнолд Шварценегер от Мистър Вселена, което му пречи да играе професионален футбол.

Вийзе е напълно неразпознаваем и беше осмиван от привържениците за промяната. По всичко личи, че на него не му пукаше особено, като се шегуваше, че "скоро ще съм толкова широк, че топката няма да може да мине покрай мен".

Шест седмици по-късно той признава, че промяната в тялото му е в реултат на опита му да се справи с напрежението от обидите на привържениците. А след като започнал да вдига тежести не можел да спре.



"Трябваше да се отърва от всички проблеми в Хофенхайм и започнах да се справям по този начин. Опитах да туширам негативите - не искам да участвам в състезания по културизъм, просто се забавлявах. Когато дойдох в Хофенхайм смятахме, че ще се борим за място в Европа. Тогава всичко се разви зле. Всеки път, когато губехме, изглеждаше, че вината е моя. Бях анализиран и критикуван, не отбора. Всичко беше свързано с мен. Въпреки моя опит и увереност, никога не се бях изправял срещу нещо такова. Кулминира в протест на привържениците пред офиса на клуба - фенски протест само срещу мен. Имаше само няколко привърженика, но това ме накара да се почувствам нежелан, не пожелавам това на никой футболист. Сякаш бях във филм на ужасите. Натискът беше нечовешки. Не можех да играя спокойно", споделя вратарят, който само за три години се превърна от участник на мондиал до човек с извънгабаритни мускули.

Най-тъжното е, че Вийзе отказал предложение да бъде резерва на Икер Касийяс в Реал (Мадрид), за да бъде титуляр в Хофенхайм, смятайки че така ще има по-голям шанс да е титуляр за Германия.

"Предпочетох да играя редовно. По онова време нямаше как да изместя Касийяс", заяви Тим.  По ирония на съдбата самия Касийяс загуби форма и титулярно място през последните два сезона.

"Вината си е моя и на никой друг. Професионалист съм достатъчно, за да изясня това за себе си. Трябва да се справя с факта, че не съм играл от година и половина", признава Вийзе, който прекара седем добри години с екипа на Вердер.

Дали ще се завърне на терена? Признава, че не знае отговора - ще трябва да загуби доста от теглото си, за да си възвърне подвижността. Предстои да разберем.

Няма коментари:

Публикуване на коментар