събота, 12 март 2016 г.

Миле Китич специален гост на Барселона - Арсенал

http://content.eventim.com/static/uploaded/at/4c2e_300_300.gif
Иван Ракитич и Младен Кръстаич бяха съиграчи в Шалке, а и днес са големи приятели, като свидетелство за това е жестът на хърватския национал, който подари на Радник (Биелина), клубът на който Кръстаич е президент, табло.

"Знам, че през 2007 г са били наказани, защото са хванати как излизат от мое участие в пет и половина сутринта. Журналистите ме търсиха да ме питат до колко са стояли Иван и Младен в дискотеката. Отговорът винаги е бил един и същ: само до 23 ч, празнуваха рожден ден на някого", разкрива Миле Китич на чийто концерт двамата са спипани през 2007 г.

"Сигурен съм, че са невероятни приятели. Иван го познавам още от времето когато пробиваше. Остана си същия. Преди 20 дни му пях в Швейцария", заяви Китич и изтъкна, че ще бъде специален гост на Иван на мача от Шампионската лига между Барселона и Арсенал.

"Ракитич ми остави билети за този мач. Говори ми за атмосферата на стадиона и сега намерих време да отида и да видя как играе Барса", заключи култовият изпълнител.

Няма коментари:

Публикуване на коментар