сряда, 7 септември 2016 г.

Вратар се ожени за съдийка

 
Всеки мъж знае какво иска от жената, а любовта към футбола е само плюс. Истински щастливец е вратарят на Чукарички Никола Петрич (25), който се венча за футболната съдийка Тамара Павлович (24)!

Никола блести в екипа на клуба от Баново бърдо откакто има повече минути, докато Тамара като главен съдия раздава правосъдие в Супер лигата на Сърбия за жени. Младата брачна двойка даде интервю няколко дни след истинската футболна сватба.

- Как се запознахте, дали първото което ти хареса в нея е, че разбира от футбол?

Никола: Не! Аз не знаех, че тя е съдия. Чувал съм за нея, но не свързах лицето и името. Запознахме се на празненство на Борац (Чачак) преди две години и половина. Чак после разбрах коя всъщност е тя, а футболът ни събра, защото всичко разбирахме по-добре с минаването на времето. Общите теми само се нижеха, а любовта към футбола започна всичко.

- Дали приятелите ти завиждат, че имаш до себе си жена, която знае какво е засада?

Никола: Непрекъснато се шегуват с мен и питат дали показва жълти и червени картони. Жълт често, червен много рядко. Най-сетне имам някого който ме разбира за всичко във връзка с футбола. Когато на някоя друга жена кажа "ляв бек", те ме питат какво е това. Тамара ми е и най-добрият приятел и съпруга. Разбира от моята работа, до мен е в добро и лошо.

- Подкрепяте ли се един друг от трибуните?

Тамара: Отивам на всички мачове, отидох и като не играеше. Дори и когато имам мой мач, тичам да стигна на стадиона на Чукарички. Идва и той да ме гледа, а непрекъснато си даваме сигнали един на друг от трибуните. Аз му показвам пръсти когато нещо е било добре или му пращам сърце.

- Дали имате съгласие около спорни ситуации когато гледате някой мач?

Никола: Ние непрекъснато гледаме футбол. Ходим на мачове, но гледаме и по телевизията. Когато има някоя спорна ситуация, обаждам й се и я питам за мнение.

Тамара: Понякога не постигаме съгласие, аз повече обичам Реал Мадрид заради Роналдо, а той Барселона.

Никола: Да поясним, и аз харесвам Роналдо, но не колкото тя. Барселона играе по-хубав футбол.

- Има ли възможност Тамара да съди мач на Никола след няколко години?

Никола: Ако остана тук - има. Тя може да съди и в Супер лигата за мъже. Една от най-перспективните съдии е, има положен същия изпит като Милорад Мажич.

Тамара: Единствено ще бъде проблем, ако той отиде в чуждестранен клуб, ще трябва да замразя кариерата...

- Кой има заслуга, че разбираш от футбол?

Тамара: Нямам брат, така че винаги бях синът на тате. Той е играл футбол, после започна да съдийства и ме караше и аз да правя нещо свързано с футбола. Нямаше женски клуб да играя футбол, така попаднах в съдийския свят. Тренирала съм и танци.

Няма коментари:

Публикуване на коментар