четвъртък, 29 март 2018 г.

Просинечки: Хич не ми пука дали някой е сърбин или хърватин. Ще играят само онези, които искат да играят за Босна и Херцеговина


Не се занимава с политика, въпреки че го набутваха в нея още в кампанията за селекционер.

Победа, две равенства и загуба - това е статистиката на Роберт Просинечки на пейката на Босна и Херцеговина, работа, която е най-голямото предизвикателство в досегашната му кариера.

Босна и Херцеговина във вторник завърши 0:0 със Сенегал, а популярният Жути (Жълтия - б.р.) е ентусиазиран.

"Имаме големи амбиции. На турнето през януари, когато тъкмо бях поел Босна, не можех да разчитам на играещите в чужбина, а само на играчи от домашното първенство и национали до 21 години. Чак и така отслабени, свършихме отлична работа. С американците завършихме без голове, а от силен Мексико загубихме с 0:1. В този цикъл за пръв път имах всичко най-добро на разположение и съм въодушевен от видяното. Срещу Сенегал завършихме 0:0, а българите ги бихме като гост. Когато в отбора имаш Пянич и Джеко, знаеш какво можеш да направиш. Нашата цел е класиране за следващото Евро, имаме големи амбиции и какъвто и да е резултат освен класиране на ЕП ще се смята за голям неуспех."

Не се занимава с политика, въпреки че го набутаха в нея още в кампанията за селекционер.

"И така имаме отличен отбор и младите, които идват и които сега могат да играят за А селекцията. Не знам каква е била практиката при моите предшественици, но аз никого няма да моля. Хич не ми пука дали някой е сърбин или хърватин. Ще играят само онези, които искат да играят за Босна и Херцеговина", заяви Просинечки.

Няма коментари:

Публикуване на коментар