четвъртък, 10 октомври 2013 г.

Топ 10 от Тони Адамс

Легендарният защитник на Арсенал и Англия Тони Адамс навършва 47 години днес. По повод на неговия празник ще разберете десет от най-култовите му изказвания през дългогодишната му кариера на „Хайбъри“. С действията и думите си той си спечели прозвището Г-н Арсенал.

1 В грешния анцунг

Фърги каза, че съм бил играч на Манчестър Юнайтед в грешната тениска – аз казвам, че той беше мениджър на Арсенал в грешния анцунг“

2 Страхотен вратар

Той е наистина страхотен вратар. Късметлия съм да играя пред него всяка седмица. Поглеждаш през рамо и се чувстваш сигурен“ (за Дейвид Сиймън)

3 За името отпред

Играй за името на предната страна на тениската и хората ще запомнят името на гърба й“

4 Ще подпиша всеки договор от Арсенал

Ще подпиша всеки договор, който Арсенал ми предложи, без да го чета“

5 Обичам Арсенал

Обичам Арсенал и искам да работя за клуба. Знаете как се чувствате, когато един от приятелите ви води блог и го публикува? Да, това съм аз. Готов съм на всичко, което клубът ме покани да правя и наистина искам да съм свързан по някакъв начин, какъвто и да е начин“

6 С най-добри намерения

Ще бъда перфектен като фигурант. Като статуята пред стадиона. Ще отворя обятия и ще поздравявам хората, ще бъда представителен и винаги ще имам най-добри намерения към клуба в сърцето ми“

7 Арсен е най-добрият, но...

Не мисля, че някой друг треньор може да се справи по-добре от Арсен. Но винаги зависи от играчите. Не можеш да печелиш трофеи, ако продължаваш да продаваш най-добрите си играчи“

8 Победителски дух

Тези, които казват, че какво взимаш е по-важно от това какво печелиш, за мен грешат. Нещата са наобратно“

9 Рокасъл: Искрен, обичан, липсващ

Дейвид (Рокасъл) беше истински приятел, чудесен човек и много липсва. Познавах го от години и той никога не се промени, беше един от най-искрените мъже във футбола и живота“

10 Ще правя чай

... Но е моят футболен клуб, Футболен клуб Арсенал, и когато получа възможност и ако съм нужен, ако съм готов, тогава с удоволствие ще съм на разположение. Когато съм нужен, когато съм желан. Ще правя чая там!“

Няма коментари:

Публикуване на коментар