петък, 25 октомври 2013 г.

Фабрегас иска отново в Арсенал някой ден


За пръв път Сеск Фабрегас призна публично, че иска отново да бъде част от Арсенал някой ден. Халфът на Барселона говори открито и честно за напускането на „артилеристите“ и чувствата си към клуба.
Арсенал е в сърцето ми и винаги ще бъде. За мен беше важно да си тръгна по коректен начин. Мисля, че привържениците ме разбраха. Не знам дали ще имам възможността да се върна обратно и да играя пак там някой ден, а може би и след края на кариерата ми. Клубът е като семейство, така че дори да не съм треньор съм сигурен, че ще ми дадат шанс да имам някаква роля. Този клуб винаги ще бъде там и вратите му ще са отворени за мен“, заяви бившият капитан на лондончани.

Тези думи отекват като ехо на споделеното от Венгер през януари пред в-к „Дейли мейл“: „Сеск е играч от световна класа. Не съм убеден, че няма да се завърне тук един ден. Той е човек от Арсенал. Той обича Арсенал. Той гледа всеки мач на Арсенал. Барселона е неговият роден град, в който е израснал и трябва да приемеш това, особено когато Барселона е най-добрият отбор в света. Не мисля, че ще се върне до две или три години, със сигурност не, защото е свързан с Барселона. Но може би по-късно“.
Ако Сеск се завърне в Арсенал, той ще последва Тиери Анри и Матьо Фламини, които го сториха през последните години. Анри се завърна под наем от Ню Йорк Ред Бул през 2012 г, а Фламини със свободен трансфер през това лято. Завръщане на испанеца би било от най-големите събития.

Фабрегас стана обичана фигура в Арсенал дори и след преминаването си в Барселона през лятото на 2011 г. За дълъг период той беше най-големият символ на „пътя на Арсенал“ със своя стил с топката и как израсна като играч пред погледа на публиката. Привържениците на „топчиите“ видяха как едно 16-годишно хлапе се превърна в един от най-добрите полузащитници в света.
С екипа на Арсенал Сеск изигра 212 мача във Висшата лига и 54 в Шампионската лига. Без значение каква роля ще получи, запалянковците на Арсенал ще са доволни да видят Фабрегас отново в клуба като професионалист. Съдейки по думите му по всичко изглежда, че и той ще е много въодушевен.

Няма коментари:

Публикуване на коментар