четвъртък, 29 октомври 2015 г.

Английски журналист се изцепи: Михайлович е фашист, защото обича Сърбия

Без доказателства, благодарение на полуинформация от интернет, журналистът Том Уайър обяви треньора на Милан за следовник на Мусолини и Хитлер.
Синиша Михайлович е фашист, защото обича Сърбия! Невиждан скандал сътвори известния английски журналист Том Уайър, пишейки статия за футболисти, които са кокетничили с фашизма.

Треньорът на Милан и някогашен национал и треньор на националния отбор на Сърбия попада в лошата компания, заради стереотипите, които следват сърбите в чужбина вече две десетилетия.

Сравнение с Ди Канио

Том Уайър не счита за необходимо да опознае Синиша Михайлович и да направи интервю с него, а вместо това се консултира с интернет и търсил информация в гугъл, за да сътвори такава глупост. Можеше поне да се посъветва с някой колега от Сърбия. Така или иначе, написал купища глупости за треньора на които днес се дивят и в Италия, поставяйки го на първо място на бившите футболисти фашисти. Благодарение на неинформираността на Уайър, Миха е сложен до Паоло Ди Канио, който няколко пъти явно каза, че поддържа Бенито Мусолини и фашизма, както и Йосип Шимунич, който само преди няколко дни повтори, че не се разкайва за изговарянето на усташкия призив "За дома готови" и че пак би го направил.

Мрачната страна

Ето какво пише Том Уайър за Синиша Михайлович:
- За треньора на Милан няма някаква връзка с фашизма, може сърбинът само да е искал да запази честта си. Въпреки това, той крие своята мрачна страна. Известно е, че като футболист е псувал на расистка основа Патрик Виейра в дуела между Лацио и Арсенал в Купата на УЕФА през 2000 г, показвайки неуката и отвратителната страна на своята личност. Още във финала за Купата на Югославия през 1991 г между Цървена звезда и Хайдук е имал конфликт с Игор Щимац, показвайки нетърпимостта между сърби и хървати. Поддържал е "велика Сърбия" и Слободан Милошевич, а негов избор е било приятелство с Желко Ражнатович Аркан, който е обвинен за военни престъпления. Ултранационалисткият темперамент на Михайлович се изразил и по времето когато е бил треньор на Сърбия и поискал от мюсюлманина Ляич да пее химна на държавата. Спомняте ли си когато Милан беше воден от господин като Анчелоти...

Винаги готов за отговор
На който му преча, нека не ме гледа и слуша


След всичко казано си струва да припомним думите на Михайлович, тъй като и по-рано са го обвинявали да е фашист и расист:
- Много са ме обявявали за националист и шовинист. На мен не ми пречи, защото те не разбират. Аз съм сърбин, обичам своята страна и винаги и на всяко място ще изтъквам това. А на който това му пречи, нека не ме гледа и слуша.

Какво каза за инцидентите за които го обвиняват

За Виейра
Виейра ми каза, че съм циганско говно, а аз на него, че е черно говно, а накрая само аз излязох расист! Дали е наред целият стадион да ме обижда с възгласи, че съм циганин? Дали това е расизъм?

За Милошевич
Милошевич остави голямо впечатление в мен, в трите контакта, които сме имали. Той беше президент на моята държава и го защитавах заради това, както бих защитил и всеки друг президент. Мисля че Милошевич имаше само моя тениска, от всички футболисти.

За Щимац
По време на мача между Цървена звезда и Хайдук, Игор Щимац дойде до мен и ми каза "Бог да даде да ти избият цялото семейство във Вуковар". Да, точно така каза. Бих ли го ударил на терена без нищо?

За Аркан
Познавах добре Аркан, излизали сме заедно, беше мой спортен приятел. Той ми помогна, защото моята майка Виктория е хърватка. Спаси нея и един мой чичо. Като го убиха му направих голям помен. За него мога да кажа всичко най-добро.

За Ляич
Всички играчи получиха договор в началото на подготовката, който прочетоха и подписаха. Разговарял съм с Ляич, но не можа да ми обясни в какво е проблема, каза само, че е заради лични причини. Съжалявам.

Няма коментари:

Публикуване на коментар