петък, 18 май 2018 г.

Мажич: Заради Цървена звезда - Партизан Бускетс ме пита дали в Сърбия е започнала война

Милорад Мажич, най-добрият сръбски футболен съдия, разкри интересни детайли от пребогатата си съдийска кариера.

Мажич, който ще дели правдата на финала на Шампионската лига и на Мондиала в Русия, разкри как е да се съди на дербито на Сърбия и какво му е казал веднъж футболистът на Барселона Серхио Бускетс.

"Този (дерби) мач за мен винаги е бил нещо специално. Никакви изявления от лагерите на големите съперници не могат да ми развалят насладата. За щастие, изключил съм се и не следя какво се пише. След един мач в който горя трибуна на стадиона на Цървена звезда, съдих на Барселона в Шампионската лига. В тунела Бускетс дойде при мен и ме пита дали в Сърбия е започнала война. Отговорих му, че това при нас е нормално. Какво друго да му кажа? Напрежението ме мотивира допълнително и затова ми е все едно дали клубовете издават съобщения и дали в тях споменават моето име", заяви Мажич.

В Киев и Русия Мажич ще съди заедно със своите помощници Ристич, Джурджевич, Джокич и Груйич.

"Най-много бих искал Сърбия да влезе в завършващата фаза на шампионата и нас Комисията автоматично да ни елиминира от конкуренцията за финала. Футболът се играе заради играчите и заради тези национални отбори, а не заради съдиите. За нас е чест и привилегия, че сме попаднали в списъка за Мондиала", каза топ арбитърът на западната съседка.

Той разкри и е как е да се следи за правилата в мач с участието на Златан Ибрахимович.

"Що се отнася до Златан, това е единственият играч за когото наистина трябва добре да се подготвите преди мача. Не е проблем ако с някое свое отсъждане ядосате публиката, проблем е ако обърнете Ибрахимович срещу себе си. Е, тогава това не е никак добре", изтъкна Милорад Мажич.

Няма коментари:

Публикуване на коментар