четвъртък, 14 август 2014 г.

Ибрахимович: Истинският Роналдо също не е печелил Шампионската лига

Златан Ибрахимович защити постиженията си в Шампионската лига, като посочи, че истинският Роналдо също не е печелил турнира. 32-годишният швед блести с екипа на ПСЖ, като има купи в Италия, Испания и Холандия, но успехът на международно равнище продължава да му се изплъзва.

Нападателят отвърна критиците, които казват, че не може да бъде велик без спечелването на Шампионската лига.

"Не, не ме ядосва, когато хората повтарят, че не съм я спечелил. Когато някой е на върха, хората винаги искат да намерят нещо заради което да го критикуват. Истинският Роналдо също не спечели Шампионската лига. Какво казват хората за него? Същото е и с мен. Печелиш, защото печелиш, но това не променя какъв играч си. Ако Диего Марадона не беше спечелил световната титла, нямаше ли хората да кажат, че е най-добрия? Щяха. Това не ме е обсебило. Постигнал съм каквото искам в кариерата си. На 100%. Спечелил съм 23 купи. Дал съм най-доброто от себе си през цялата си кариера, за да спечели възможно най-много трофеи. Разбира се, ще бъде хубаво да спечеля Шампионската лига и имам чувството, че мога да го направя. Но ако кариерата ми завърши без това отличие, пак ще съм щастлив и горд", споделя Златан.

Голмайсторът отбеляза, че под ръководството на Блан ПСЖ може да спечели най-престижния турнир през 2014/15 г, след като в предишните два сезона отпадна на 1/4-финалите заради голове на чужд терен.

"Смятам, че можем да я спечелим. Имаме добра възможност. Този отбор е създаден да играе в топ турнири. Трябва да работиш здраво и да имаш частица късмет. В ключовите моменти дребните детайли трябва да са на твоя страна. Мисля, че разполагаме с това в състава ни сега. Имаме повече опит, особено след миналия сезон. Така че можем да го направим", допълни Ибрахимович.

Няма коментари:

Публикуване на коментар