събота, 22 юни 2019 г.

Героят на Румъния: Сестра ми почина като бях на 9, обещах да я отведа на всички стадиони по света


Младежкият национален отбор на Румъния със своите чудесни резултати на Европейското първенство привлече вниманието на футболната общественост, но повечето не са запознати с тежката житейска история на лидера на тази селекция Йонуц Раду.

Отличният пазител на мрежата и капитан на отбора преживял семейна трагедия преди 13 години, когато като деветгодишен останал без сестра. Раду оттогава със себе си винаги носи тениска с образа на починалата Ема.

"От идването в Италия тениската с нейния лик е тук, винаги я нося със себе си. Когато бях млад обещах, че ще я нося на всички големи стадиони по света. Бях на девет години когато умря. Тениската винаги оставям поред дясната греда, така винаги имам усещането, че е до мен", каза Раду.

Румънците са своеобразна сензация на шампионата в Италия и Сан Марино, първо убедително биха хърватите, а след това и англичаните, с което привлякоха вниманието на любителите на футбола. След два дни ги очаква сблъсък с Франция за първото място в Група С.

Няма коментари:

Публикуване на коментар