събота, 21 декември 2019 г.

Деян Станкович е новият треньор на Цървена звезда


Днес в Медия центъра на стадион "Райко Митич" като нов треньор на Цървена звезда беше представен славния футболист и бивш капитан на клуба - Деян Станкович. Договорът е подписан за две години и половина.

Новият шеф на треньорския щаб, преди всичко, благодари на предшественика Владан Милойевич, за всичко което е направил за клуба.

- Благодаря на клуба, легендите и привържениците, че отново съм тук. Звезда преди 22 години ме изпрати на мисия, а сега се връщам вкъщи да наследя голям господин, голямо име и голям звездаш - Владан Милойевич. Видяхте снимката на нас двамата. Дълго съм се занимавал с футбол, но никъде не съм виждал треньор, който си тръгва да посрещне наследника с усмивка. Казвате, че нямам опит, но аз в тези два часа чух толкова полезни неща за треньорската работа, че ще ги запомня за цял живот. Благодаря Милойе, утъпка пътя, който ще мина. Можеше да останеш до юни, но ти обичаш Звезда твърде много. Отиде си като победител и ми даде шанс в следващите шест месеца с моя клуб да направя победителски отбор с дух, воля и желание - каза Станкович на един дъх и продължи:

- Благодаря на моето семейство, без тяхната подкрепа нищо не бих направил. Усмивката с която ме изпратиха в Белград, казва всичко. Благодаря и на моите треньори, които стоят зад мен. Много научих от моите ментори. Благодаря на онези, които вярват или не вярват. Ще покажа с работа и влагане, че заслужено съм дошъл в голям клуб. Искам победи и ще се боря като лъв за тях.

Станкович се обърна и към треньорския щаб с който ще работи по време на престоя в Цървена звезда.

- Събрал съм много гладни хора около себе си и това е правилно нещо. Желаят успех и доказване. Имат воля и желание с мен да водят Звезда напред. Мои помощници ще бъдат Небойша Милошевич, Ненад Милияш, Милош Милойевич и Душан Гашич. Още работим над кондиционен треньор, а до няколко дни ще знаем и това. Чака ни огромна работа. Едва чакам да ги видя, да направя първата тренировка, среща и да изляза на стадиона. Когато мине всичко това, тогава спокойно ще водя клуба.

Станкович говори и за големите треньорски имена с които е работил през кариерата.

- Имаме група в една социална мрежа където комуникира поколението на Интер с което спечелих Шампионската лига. Моуриньо не можеше да повярва, питаме на шега - Нима ти? Говорих и с Михайлович. Доста трябва да се научи, но с тяхна помощ, всичко е по-лесно. "Ще взема" търпението от Свен Горан Ериксон, от Манчини работата на терена, от Моуриньо характера и от Миха издръжливостта и да не се отказвам. Пожелаха ми много късмет, но трябва да кажа, съветите означават много, но аз съм този, който взема решенията. Говорил съм, че треньорската работа не е за мене, но не е важно какво съм казал вчера, а какво ще кажа утре. Имам мотиви заради които избягвах треньорската работа. Привързан съм към семейството, а ако си треньор, тогава цял ден си във футбола. За мен семейството означава много, а всичко това има задължения. Убеждавах сам себе си, че не искам да бъда треньор, но се оказа, че това ме чака зад ъгъла.

Станкович не можеше да скрие емоциите заради завръщането у дома.

- Някой, който е отраснал в Цървена звезда знае тежестта на емблемата и излизането на стадиона пред най-добрите привърженици в света. Емоциите остават настрана, трябва да гледаме реалността. Те трябва да ме водят напред и да ми дават мотив, но ще размислям реално на терена. Спомням си как се чувствах когато дебютирах против днешния генерален директор на Цървена звезда - Звездан Терзич, когато играхме срещу ОФК Београд. При мен ще има място за млади играчи, има тук много качество, както в нашия развоен отбор Графичар, така и в нашата школа - подчерта Станкович и предизвика гръмогласни аплодисменти в Медия центъра на стадион "Райко Митич".

Няма коментари:

Публикуване на коментар